Zion en Bryce Canyon NP - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ruben en Nina - WaarBenJij.nu Zion en Bryce Canyon NP - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ruben en Nina - WaarBenJij.nu

Zion en Bryce Canyon NP

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Ruben en Nina

29 September 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

24 september 2011
Allereerst willen we iedereen bedanken voor de ontzettend leuke reacties! We hebben weinig gelegenheid om echt op internet te gaan en dus zullen we jullie niet persoonlijk een berichtje terugsturen.

Vandaag vertrekken we vanuit Las Vegas naar Bryce Canyon via Zion Canyon. We redden het toch niet om ruimschoots voor zonsondergang Bryce te halen en dus zetten we ons tentje op net voor Zion Canyon in Springdale, omdat alle campings in Zion vol zitten (vanwege het weekend). Het blijkt geen slechte keuze te zijn om Zion ook nog in de avond te bekijken, want de sunset hier is fantastisch. Vooral als je dit kunt bekijken met een lekkere Corona en een Margarita in je hand :). Heel mooi met de rode kleuren van de rotsen die extra verlicht worden door het laatste zonnetje. De nacht is dit keer gelukkig wel lekker qua temperatuur.

25 september 2011
We hebben vanochtend een was gedraaid bij de plaatselijke wasserette (was hoog nodig) en gaan vandaag via Zion naar Bryce om daar te overnachten. Zion is erg mooi dus we hebben hier weer de nodige foto's van gemaakt. We stoppen bij Ruby's campground (Ruby's heeft rond Bryce Canyon zo'n beetje alles in handen wat betreft overnachtingen en excursies). We hebben een heel mooi campingplaatsje weten te bemachtigen, maar zien helaas aan het weerbericht dat het vannacht wederom tegen het vriespunt gaat worden...nice. We hebben een kampvuurtje aangemaakt, maar dit was toch niet genoeg om ons warm te houden, dus we zijn vroeg onze slaapzak ingedoken en hebben in de tent een film op de laptop bekeken, hoort niet echt bij kamperen, maar was wel knus.

26 september 2011
We hebben wederom een bibberende nacht achter de rug zonder veel te hebben geslapen, ondanks onze pogingen de juiste voorbereidingen te treffen. Onze tent, slaapzak en kleding zijn gewoon niet bedacht op koude temperaturen. De olie in ons olielampje is zelfs bevroren! Na een lekker gebakken eitje gaan we richting Bryce Canyon. De foto's spreken voor zich dat de rotsformaties onvoorstelbaar zijn in Bryce, niet te beschrijven gewoon. Overdag is het trouwens wel erg lekker warm, rond de 30 graden. Na Bryce gaan we naar Lake Powell om hier te overnachten. Wordt vervolgd!

Monique Walta:

Wat een mooie kiekjes!!! Echt fantastisch!!!!!!!! Misschien moeten jullie 's nachts in één slaapzak slapen :-)

• 30 September 2011 - 21:16

• 05 Oktober 2011 - 12:05

Ina De Vries Nechita:

Congratulations Ruben and Nina! This is an exiting adventure for both of you. Life is just beginning:) Your blog is fun, interesting and filled with beautiful pictures. I copied the journal for my parents. Enjoy the remainder of your trip and safe travels!!